25/06/2018

"Πρέπει να γίνεις μάνα"

Με αφορμή το άρθρο που διάβασα στη LIFO:
Είναι λυπηρό, αλλά συνάμα σεξιστικό και μισογυνικό. Η γυναίκα αντιμετωπίζεται ως αναπαραγωγική μηχανή που είναι η μόνη υπεύθυνη για τη διαιώνιση του είδους. Η προσωπική της επιλογή και ευτυχία αγνοούνται. Κι αν τυχόν όταν καταφέρουν να τη χειραγωγήσουν δε μείνει αμέσως έγκυος, αρχίζει η ντόπα -γιατί όπως λένε οι πεθερές 'το αγοράκι μου δεν έχει πρόβλημα εμένα.' Έχω κι εγώ ακούσει διάφορα κι ας είμαι μόνο 29. Εδώ και χρόνια όταν αναφέρω ότι δε θέλω τα παιδιά και δε θα ήθελα να κάνω μου αρχίζουν όλ@ τα 'θα αλλάξεις γνώμη' και 'είσαι μικρή ακόμα.' Όταν όμως βλέπουν μικρά κοριτσάκια να λένε από τα 8 πόσα παιδιά θέλουν να κάνουν το θεωρούν φυσιολογικό. Λες και είναι λογικότατο ένα παιδάκι να σκέφτεται πότε θα κάνει παιδιά το ίδιο. Λες και είναι φυσιολογικός ο βομβαρδισμός και η πλύση εγκεφάλου των γυναικών και κοριτσιών για το ότι η αποστολή/υποχρέωσή τους είναι να κάνουν παιδιά με ό,ποιο κόστος. Το αν θα κάνεις παιδιά θα έπρεπε να είναι καθαρά δική σου επιλογή και επιθυμία και όχι απαίτηση της κοινωνίας/θρησκείας/συγγενών σου.



No comments:

Post a Comment