26/08/2018

Απαγορεύονται τα ταττουάζ στον 'οίκο' του θεού

Τρου στόρι:
Εκεί που περιμένω να μπω στην εκκλησία για το μνημόσυνο της γιαγιάς μου, με πιάνει μία άγνωστη γιαγιά από το χέρι.
-Αυτό το απαγορεύει η θρησκεία μας, λέει δείχνοντας το μανίκι ταττού μου.
-Η θρησκεία σας μπορεί να το απαγορεύει.
-Το απαγορεύει η θρησκεία μας!
-Η δική σας μπορεί να το απαγορεύει.
-Μα είσαι στην εκκλησία, άρα τι λες;
-Δεν έχω έρθει στη λειτουργία, στο μνημόσυνο της γιαγιάς μου ήρθα.
-Το είπα επειδή η θρησκεία μας το απαγορεύει και το είδα. Ο Χρηστός...
(εκεί σταμάτησα να παρακολουθώ)
-Το θεωρώ μεγάλη αγένεια να πιάνετε μία άγνωστη και να της λέτε κάτι τέτοιο. Εγώ ποτέ δε θα το έκανα αυτό. Δεν είναι σωστό.
-Ξέρεις, και μένα έχει τέτοιο η εγγόνα μου.
(μένω μαλάκας)
-Εχμ, τι να πω. Νά'στε καλά...
-Κι εσύ παιδάκι μου.
...

No comments:

Post a Comment