17/08/2018

Εξωφρενικό γεγονός με ασυνείδητο ιδιοκτήτη σκύλου

Πριν κάποιες μέρες, όπως οδηγούσε η μητέρα μου κοντά στην Αγία Βαρβάρα βλέπει έναν τύπο με ένα λύκο. Τον πήγαινε βόλτα και είχε ένα από αυτά τα λουριά που μπορείς να τα μακρύνεις με το πάτημα ενός κουμπιού. Ο τυπάς δεν κοίταγε καν τι έκανε το σκυλί και του είχε μακρύνει υπερβολικά το λουρί.
Η μητέρα μου παρατήρησε ότι κοντά τους, σε ένα παρκαρισμένο αυτοκίνητο υπήρχε μία γάτα από κάτω.
Ο σκύλος όρμησε στη γάτα και τη βούτηξε από το πόδι.
Η μητέρα μου σταμάτησε το αυτοκίνητο και πήγε να βοηθήσει το γατί.
Ο ιδιοκτήτης του σκύλου δεν προσπάθησε καν να τον τραβήξει, σε σημείο που ο σκύλος είχε πιάσει το γατί με τα δόντια και το κούναγε πέρα δώθε.
Ευτυχώς επενέβη η μητέρα μου, η οποία έξαλλη απείλησε τον ιδιοκτήτη ο οποίος θυμήθηκε να κοντύνει το λουρί του σκύλου μετά από όλα αυτά.
Το γατί λογικά σώθηκε μιας και με το που το άφησε ο σκύλος έφυγε τρέχοντας.
Η μητέρα μου θυμωμένη φώναζε του τύπου και τον στόλισε κανονικά, υπενθυμίζοντάς του ότι όταν έχεις μεγάλο σκυλί, και ειδικά τόσο άγριο, δεν επιτρέπεται να το κυκλοφορείς χωρίς φίμωτρο.
Αυτός ψέλλισε κάτι κι έφυγε γρήγορα γιατί εντωμεταξύ είχε σηκωθεί όλη η γειτονιά στο πόδι από τις φωνές της μάνας μου κι έκραζε τον τύπο.
Και θα ήθελα να πω τα εξείς:
Αν θες να έχεις σκύλο, και μάλιστα μεγάλο, έχεις και κάποιες ευθύνες.
Πρώτον, να μην τον κάνεις δολοφόνο.
Δεύτερον, να μην τον κυκλοφορείς χωρίς φίμωτρο (ειδικά αν είναι άγριος).
Τρίτον, να έχεις το νου σου συνεχώς όταν τον βγάζεις βόλτα.
Το σκυλί είναι σαν παιδί. Και δεν υπερβάλλω καθόλου. Αν δεν μπορείς να είσαι σωστός γονιός στο σκύλο σου, μην πάρεις σκύλο.

No comments:

Post a Comment