30/11/2010

Χιόνια στο καμπαναριό

Aγαπητοί γνωστοί και φίλοι,
 Σήμερα το έστρωσε στο Λονδίνο! Όμορφα είναι δεν μπορώ να πω. Βέβαια η αλήθεια είναι ότι το έχουμε δαγκώσει ολίγον τι από το κρύο. Αυτό που μου έκανε εντύπωση είναι πως παρότι χιόνιζε εντόνως όλα δούλευαν ρολόι!
Οι Άγγλοι γενικά στο κρύο το έχουν πολύ. Ξέρουν πως να το αντιμετωπίζουν. Τόσα χρόνια εξάσκηση θα μου πεις.

Αλλά ρε παιδιά ειλικρινά! Αυτές οι Αγγλίδες από τι είναι φτιαγμένες; Να κάνει ψ***κρυο και αυτές να τα πετάνε όλα όξω. Και δεν αρρωσταίνουν κι όλας οι άτιμες.

Όλο το βράδυ χιόναγε και στη Δυτική πτέρυγα του κτιρίου που μένω εγ*μιόσαντο ανελεήτως επληροφορήθειν σήμερις. Μία συμφοιτήτριά μου, έξαλλη μου εξηγούσε πως αυτοί που μένουν από πάνω της και αυτοί που μένουν δίπλα της έκαναν αχαλίνωτο σεκς ολονυχτίς και δεν την άφησαν να κλείσει μάτι. Οι διπλανοί μάλιστα είχαν το θράσσος να αρχίσουν τα εναλλακτικά βογγητά όταν τους χτύπησε τον τοίχο μπας και ηρεμήσουν λίγο. Απορρώ με τόσο κρύο πώς μπορούσαν να αποδώσουν τα αρσενικά της υπόθεσης.

Πλησιάζουν οι γιορτές και ενθουσιάζομαι ομολογώ. Το θέμα είναι ότι έχω αρκετές εργασίες για τη σχολή -τις οποίες δεν έχω τελειώσει ακόμα. Αλλά δεν απελπίζομαι συναγωνιστές! Καθότι 16 του μήνα ώρα 22.00 την κάνω για το όμορφο(!) Amsterdam! Ω! ναι! Η γλυκιά αναμονή μου δίνει δύναμη να συνεχίσω!

Καλή επιτυχία σε όλους μας λοιπόν! Όσοι έχετε εργασίες,δουλεύετε ή γενικά δεν την παλεύετε, υπομονή! Τα χριστούγεννα πλησιάζουν!

12 comments:

  1. τέλεια Αμστερνταμ,τυχερούλα!!!!
    Φαντάζομαι δεν την παλεύεις με τόοοοοοοοσο κρύο,αλλά ζηλεύω...θέλω και εγώ χιόνι!!!

    ReplyDelete
  2. το χιόνι και μένα μ'αρέσει όταν είμαι σε ένα ζεστό δωμάτιο ,όχι όταν έχω να πάω για μάθημα 9.30 το πρωί -.-' *sigh*

    ReplyDelete
  3. 9.30??? Life is cruel......Εμ...τι να κάνουμε,να σου πω λες οι Άγγλοι να ναι κρυόκωλοι λόγω καιρού???

    ReplyDelete
  4. λόγω καιρού και λόγω ... παράδοσης να το πω; =D πάντως δεν τους λες και θερμούς ανθρώπους. για αυτό οι Αγγλίδες έχουν απελπιστεί και πηδιούνται με όποιον βρουν xD

    ReplyDelete
  5. πρόσεξε μην είναι κολλητικό και έχουμε άλλα.....xD

    ReplyDelete
  6. no worries είμαι μερακλού εγώ. τι ό,τι κι ό,τι? μόνο φαρήνα γιώτη! (δεν την παλεύω) =0

    ReplyDelete
  7. υπομονή αγάπη!!Υπομονή!!!

    ReplyDelete
  8. εψαχνα κατι στο google και μου εβγαλε το μπλογκ σου στις επιλογες απο κατω προς ευχαριστη εκπληξη!
    τι σπουδαζεις?
    φευγω και εγω για λονδινο τον ιανουαριο!

    ReplyDelete
  9. Hello :)
    Σπουδάζω Popular Music.
    Κι εγώ Ιανουάριο ήρθα Λονδίνο.
    Έρχεσαι για σπουδές;

    ReplyDelete
  10. χελοου ! νσι για σπουδες ερχομαι.στην αρχη ημουν τοσο ενθουσιασμενη αλλα οσο πλησιαζει ο καιρος τρομοκρατουμαι λιγο,επειδη θα ειμαι εκει ολομοναχη.θα το ξεπερασω ευελπιστω!ποσο καιρο μενεις λονδινο?θα ερθεις ελλαδα για χριστουγεννα?

    ReplyDelete
  11. μην τρομοκρατείσαι! κι εγώ όταν ήρθα δεν ήξερα κανέναν! εννοείται χριστούγεννα αθήνα! πάντα σε όλες τις διακοπές έρχομαι ελλάδα. το λονδίνο δεν παλεύεται.βασικά έχεις msn ή skype να τα πούμε από εκεί; είναι πολλά πράγματα που θα πρέπει να μάθεις για τη ζωή του λονδίνου πριν πας εκεί.

    ReplyDelete
  12. φυσικα.δωσε μου να σε κανω add!

    ReplyDelete